خانه ی هوشمند
نوشته شده توسط : هوشمندسازان

 

تکنولوژی دانش یا مهارتی است برای ساختن و خلق کردن ،ابزاریست در دست انسان برای تسلط بر محیط پیرامونش .شکی نیست که به لطف مواهب بیشمار تکنولوژی انسان ها وضعیت بهتری برای زندگی پیدا کرده اند .یا اینهمه پُر واضح است کهتکنولوژی لزوماٌ همیشه و از همه لحاظ خوب و سودمند و محسوب نمی شود چه بسا بسیاری  از اختراعات هرگز بر بهبودی زندگی انسان ها تاثیرینداشته باشند.در باورما،تکنولوژی زمانی به حد ایده آل می رسد که نامرئی شود ،یعنی تمرکز شما بیشتر بر روی کاری باشد که انجام می دهید نه دستگاهی که با آن کار می کنید.

به دیگر سخن قرار است که فناوری در خدمت ما باشد و نه ما در خدمت فناوری و به جراًت می توان ادعا کرد که خانه هوشمند خاص ترین و متفاوت ترین تجربه ایست که مردم تا به حال از کارکردن با تکنولوژی تجربه کرده اند و البته در مورد خانه هوشمند تعریف ها و برداشت ها استنباط های بیشماری مطرح شده است که خیلی هم عالیست . مثل شرکت خودروسازی که هرکدام تعریف خاص خودشان را در مورد محصولشان دارند حتما اولویت های آنها با هم متفاوت است  فاکتورهایی چون ،شتاب،حداکثرسرعت،استحکام بدنه ،کیفیت بالای قطعات و ... در تمام شرکت ها به یک شکل طبقه بندی نمی شود ویا این دست مثال ها می توان به کمپانی های تولید تلفن های هوشمند اشاره کرد  که استنباط و هدف منحصربه فرد خود را در این صنعت دنبال می کنند.

ما هم در شرکت هوشمندسازان آرمان و ایده آل خود را در خانه ی هوشمند دنبال می کنیم ما می دانیم که مطلوبیت استفاده کردن از یک دستگاه در تمام طول روز ،هفته ،ماه بیشتر بستگی به سلیقه افراد دارد تا به عملکرد آن ،پس محصولی را ارائه داده ایم که می تواند به شکل مورد علاقه ی شما در آید ،به فرم مناسب سلیقه شما.

روشنایی کدام قسمت خانه شما بهتر است اتوماتیک باشد؟

پخش چه موزیکی را باچه شدت صدایی ودر کجای خانه هوشمندتان می پسندید؟

درجه حرارت و برودت اتاق خودتان چگونه باشد؟

اگر برق قطع شد کدام قسمت خانه از برق اضطراری استفاده کند؟

اگر قرار باشد با دوستانتان در اتاقی بنشینید و قلیانی چاق کنید ،آیا سیستم حریق خانه دردسر ساز نخواهد شد؟

بسیاری از سوالاتی  از این دست که پاسخش را شما بهتر می دانید پس می توانید امکانات خانه

هوشمند را به میل خودتان شخصی سازی کنید ،شخصی سازی باعث تعامل بیشتر با سیستم هوشمند می شود و نتیجه آن رضایت بیشتر شماست موارد همچون تغییر دادن اپلیکیشن هوشمندسازان برای هر کاربری با توجه به امکانات خانه هوشمند و یا اضافه شدن برنامه مدیریت کارهای روزانه به سیستم جهت هرکاربر به این صورت که کارهایش را حتی وقتی در خانه حضور ندارد به او خاطر نشان کند در همین راستا بوده است.

و حالا ما فکر می کنیم که این سیستم می تواند برای هر سلیقه ای کاربردی باشد مهم نیست اگر کسی گوشی تلفن هوشمند نداشته باشد تنظیمات سیستم و تغییر مدیریت امکانات و قابلیت ها وابسته به اپلیکیشن نصب شده بر روی تبلت و موبایل نیست،اهمیتی ندارد اگر کسی به زبان انگلیسی تسلط نداشته باشد تمام منوهای دستگاه فارسی  است .

اشکالی ندارد اگر کاربری به هردلیلی از کلیدهای لمسی خوشش نمی آید و با کلید های سنتی بهتر و راحت تر ارتباط برقرار می کند.هیچ محدودیتی وجود ندارد .ویااگر کسی با کارت و تگ RFID راحت نیست و به این قبیل فناوری ها اعتماد ندارد ،می تواند از همان کلیدهای عادی برای ورود به خانه هوشمند خودش استفاده کند.

قرار نیست خانه هوشمند آلفا یک خانه عجیب و غریب باشد.به قول یکی از دوستان شوخ طبع که میگفت واژه خانه هوشمند آدم را یاد فیلم ها و سریال های علمی تخیلی می اندازد که ربات ها برایتان آب پرتقال می گیرند و بعد از سرو صبحانه با بازوهای مکانیکی خود ریشتان را اصلاح می کنند.

از راه های زیادی تلاش کرده ایم تا بتوانیم یک رابط کاربری ساده و در عین حال شکیل ایجاد کنیم طوری که نرم افزار بتواند سخت افزار های با کیفیتی که محصول معروف ترین برندهای دنیا هستند را  متحول کند تا به بهترین نحوه مورد استفاده قرار گیرند.

ما تلاش نموده ایم که قابلیت ها و امکانات جدیدی را به خانه هوشمند اضافه نمائیم تا آن را بهینه تر و لذت بخش تر کنیم  و اکنون ادعا می کنیم که ارتباط شما با منزلتان هرگز به این راحتی نبوده

خانه هوشمند رشت-خانه هوشمند گلسار-نمایندگی خانه هوشمند-پذیرش نمایندگی خانه هوشمند-پرده برقی-تحلیل سیستم امنیتی-سیستم مدیریت هوشمند-سیستم هوشمند-هوشمندسازی ساختمانساختمان هوشمندخانه ی هوشمند- - اخذ نمایندگی خانه هوشمندآپارتمان هوشمندمجتمع هوشمندهوشمندسازی خانههوشمند سازی ویلاکلید لمسی هوشمندابیاری هوشمند خانه های هوشمند در ایرانخانه های هوشمند در رشت-کلید هوشمند -کلید لمسی-اخذ و پذیرش نمایندگی خانه هوشمند

 

 

 





:: برچسب‌ها: خانه هوشمند,هوشمند سازان,هوشمندسازی ساختمان,نمایندگی خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: