خانه هوشمند
نوشته شده توسط : هوشمندسازان

 

در یک تعریف دقیق تر،خانه هوشمند ساختمانی است که باعث افزایش کارایی و راندمان ساکنانش شده و با کمترین هزینه امکان مدیریت موثر را براساس نیازها ایجاد می نماید. در ادامه این مطلب شما را با هوشمندسازی ساختمان بیشتر آشنا خواهیم کرد.

یکی از مهم ترین امکاناتی که در هوشمندسازی ساختمان می توانیم از آن بهره مند گردیم، این است که اکثر تجهیزات داخلی و یا خارجی ساختمان را چه در دخل و چه خارج از خانه،کنترل و مدیریت نماییم. طراحی مناسب و استفاده درست از هر قطعه در ساختمان هوشمند می تواند در کاهش چشم گیر مصرف انرژی، زیبایی منحصر بفرد ساختمان و آسودگی و امنیت ساکنین آن تاثیر بسزایی داشته باشد.مهم ترین دلیل هوشمندسازی ساختمان، پیشگیری از آسیب هایی است که انسان به دلیل مشکلاتی از قبیل مشغله ذهنی، کمبود فرصت و یا خطاهای انسانی می باشد که در دوره های زمانی مختلف، انسان نتوانسته با آن ها مقابله نماید. در مراحل مختلف تعریف هوشمند سازی ساختمان (BMS) چندین رشته از جمله برق، تاسیسات ساختمانی، الکترونیک، شبکه های کامپیوتری و برنامه نویسی فعالیت دارند. بنابراین ایده ها و نظرات طراحان ساختمان های هوشمند، نقش حائز اهمیتی در برطرف نمودن نیازهای ساکنین و یا کارفرماها خواهند داشت و با توجه به نیاز کارفرما و بودجه ای که برای این موضوع در نظر گرفته می شود به طراحی و تجهیز ساختمان می پردازند.

 

خانه هوشمند-نمایندگی خانه هوشمند-سیستم هوشمند-درخواست نمایندگی خانه هوشمند-هوشمندسازی ساختمانخانه ی هوشمنداپارتمان هوشمند-پذیرش و اخذ نمایندگی خانه هوشمند-اخذ نمایندگی خانه هوشمند-خانه هوشمند الفاکلید لمسی هوشمند

 





:: برچسب‌ها: خانه هوشمند,هوشمند سازان,هوشمندسازی ساختمان,نمایندگی خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: