لامپ های هالوژن
نوشته شده توسط : هوشمندسازان

لامپ های هالوژن یکی دیگر از انواع لامپ های تابشی هستند که با افزایش ناچیزی در طول عمر لامپ؛ قابل مقایسه با لامپ های تابشی استاندارد می باشد. علیرغم رنگ نور مناسب لامپ های هالوژن؛ بخاطر گرمای تولیدی زیاد آن استفاده کنندگان به مصرف انواع مدل های جدید لامپ های فلورسنت کم مصرف تشویق شده اند،هالوژن

لامپ های HID مزایای بیشتری نسبت به لامپ های فلورسنت کم مصرف همچون کنترل نوری بهتر؛ خروجی بیشتر وحساسیت کمتری برای استارت زدن و ایجاد حرارت کمتر دارند با این وجود؛ زمان بیشتری طول می کشد تا آنها برای روشن شدن، گرم و آماده شوند و زمان طولانی تری برای روشن شدن مجدد بعد از خاموش شدن لازم دارند ودارای معایبی چون اندیس ارائه رنگ کمتر و سوسوزدن در فرکانس ۱۲۰هرتزنیز می باشند.
لامپ های فلور سنت کم مصرف برای عمل کرد در رنج حرارتی خاصی طراحی شده اند. حرارت در زیر این رنج سبب تولید خروجی کمتری  می شود. اغلب این لامپ ها برای استفاده در داخل ساختمان می باشند، اما هیچ مدلی برای استفاده محیط بیرون وجود ندارد. رنج حرارتی لامپ های فلورسنت کم مصرف بر روی بسته بندی آنها حک شده است. لامپ های فلورسنت کم مصرف برای نصب خارجی باید در تجهیزات برقی بسته قرار گیرد.
لامپ های فلورسنت همچنین شامل یک مقدار میکروسکوپی جیوه هستند لذا برای جلوگیری از تماس با جیوه در موقع خرد شدن لامپ باید از یک محافظ استفاده شود.
استفاده از لامپ های فلورسنت کم مصرف در خانه بر کیفیت توان به طور محسوس اثر نمیگذارد، اما استفاده از آنها در تعداد زیاد می تواند اثر گذار باشد. به همین علت سازندگان به دنبال تولیداتی با مجموع تحریف هارمونیکی (THD) پایین تر( زیر ۳۰% )و ضریب قدرت بیشتر از ۹/۰ هستند.
کارخانه های لامپ های فلور سنت کم مصرف اغلب اظهار می کنند که محصولات آنها دارای ضریب قدزت بالای ۹/۰ است .

خانه هوشمندخانه هوشمند الفاهوشمندسازی ساختمانساختمان هوشمندخانه ی هوشمند-اخذ نمایندگی خانه هوشمند-کلید لمسی هوشمندابیاری هوشمندآپارتمان هوشمندمجتمع هوشمندهوشمندسازی خانههوشمند سازی ویلاکلید لمسی هوشمندابیاری هوشمند





:: برچسب‌ها: خانه هوشمند,هوشمند سازان,هوشمندسازی ساختمان,نمایندگی خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: